Hľadáme voľné priestory Poloha V obciach nad 3.000 obyvateľov. V obchodných centrách, na peších zónach, na námestiach, na obchodne frekventovaných uliciach (predajňa vedľa predajne), pri zastávkach MHD, pri poštách atď. V okolí ponúkaného priestoru môžu byť konkurenčné drogistické reťazce, alebo iné drogistické predajne. Každú takúto ponuku budeme posudzovať s prihliadnutím k miestu a konkurencii. Za konkurenciu nepovažujeme diskontné potravinárske reťazce. Preberáme prázdne (uvoľnené) priestory, alebo priestory, kde niekto prevádzkuje drogistický, alebo iný obchod a rozhodol sa, že skončí. Predajná plocha a typ predajne Uprednostňujeme samoobslužný typ predajní s malým pultom drahších vôní a kozmetiky. Hlavné ťažisko nášho sortimentu spočíva v predaji klasického drogistického tovaru a technickej drogérie. Minimálna predajná plocha samoobslužnej predajne je 150 m2, optimálna plocha je 200-250 m2. Skladová plocha Vzhľadom k možnostiam dovozu tovaru našimi dodávateľmi, nám stačia minimálne skladové priestory (na letákový tovar), veľkosť skladového priestoru je pre oba typy predajní od 10 m2 do max. 1/2 veľkosti predajnej plochy, skladová plocha je súčasťou nebytového priestoru, v ktorom je aj predajňa. Ako skladový priestor nemôže byť pivnica, pôjd, popr. miestnosť inde, ako je predajňa. Vchody a východy Predajňa musí mať vchod a východ pre zákazníkov. Vchod a východ môže byť spoločný. Vchod a východ musí byť súčasťou predajne, vchod a východ nesmie ústiť do priechodov (iba vo výnimočných prípadoch áno, pokiaľ je priestor v zaujímavej lokalite, napr. pešia zóna), alebo na dvor, vchod a východ musí mať možnosť byť uzamykateľný minimálne 2 zámkami, z toho 1 bezpečnostným, alebo podľa požiadaviek poisťovne. predajňa by mala mať zadný vchod pre zásobovanie (nie je ale bezpodmienečne nutný), aby nebola narušená prevádzka predajnej plochy pri príjme tovaru. Výklady a reklamné pútače každá predajňa musí mať minimálne 1 výklad, výklad musí byť súčasťou nebytového priestoru, kde je umiestená aj predajňa, výklad musí byť spôsobilý pre aranžovanie tovaru a musí byť osvetlený, nad priestorom by mal byť reklamný pútač, ktorý využijeme pre MO formát TETA. Pokiaľ pútač nie je, využijeme pre MO formát TETA výklady a vstupné dvere. Nájomné nájomné platíme mesačne, alebo štvrťročne, nájomné platíme bankovým prevodom, výška nájomného záleží na atraktivite ponúkaného priestoru a jeho veľkosti. Každú ponuku posudzujeme individuálne. Doba nájmu nájomné zmluvy uzatvárame na dobu neurčitou s výpovednou lehotou 3-12 mesiacov, alebo výnimočne na dobu určitú, pokiaľ sú k tomu vytvorené vhodné podmienky (veľkosť mesta, naše zastúpenie v meste). Vybavenie, príslušenstvo predajňa musí byť ďalej vybavená menšou kanceláriou, alebo iným osvetleným priestorom, vhodným pre prácu vedúceho, potrebujeme samostatnú telefónnu linku, pripojenú na digitálnu ústredňu, predajňa musí mať vlastné sociálne zariadenie, ktoré je v súlade s požiadavkami hygienickej stanice, kúrenie v predajni nesmie byť na tuhé palivo, v prípade, že priestor nie je skolaudovaný pre predaj drogérie, nesie vynaložené náklady na úpravy priestoru majiteľ nebytového priestoru, podlaha musí byť bezprašne upravená buď dlažbou, alebo linoleom a to aj v sklade. v prípade, že je predajňa v pamiatkovo chránenom objekte, poskytne majiteľ objektu spolupráci pri schválení našej propagácie (rovnaké farby loga vo výkladoch a umiestenie reklamného panelu na objekte) na stavebnom a pamiatkovom odbore MÚ.